zaterdag 6 april 2013

Ook een probeersel met My Mind's Eye Kraft Funday

Ik zag Joyce gisteren schrijven dat ze het lastig vond om van het blokje My Mind's Eye Kraft Funday kaartjes te maken. Vandaar dat ze het blokje denk ik aan mij heeft meegegeven om er wat leuks mee te maken. Vandaag in onze lokale knutselstore eindelijk de Nederlandstalige stempels meegenomen waar ik al een tijdje de kijk op had. Die kon ik dus meteen gebruiken.
 
Ik vind hem wel grappig geworden. Alleen denk ik dat ik de bloemblaadjes (een paar) nog wat omhoog ga vastzetten voor wat meer beweging in de bloem. Altijd weer de vraag wat ik zal doen... Meestal geef ik mijn kaarten af omdat ik het jammer vindt dat ze zo 'plat' worden in een envelop. Zeker bij dit soort kaarten. Maar ja... het kan niet altijd anders. Ik denk dat ik maar even wacht tot het moment dat ik deze kaart ga weggeven of opsturen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten