vrijdag 10 mei 2013

Moederdag staat voor de deur!

En nu ik deze leuke nieuwe hobby heb, kan een kaartje natuurlijk niet uitblijven bij een gelegenheid als Moederdag!

Vanmiddag daarom gezellig geknutseld met Joyce en haar zusje. Voor haar zusje was het vandaag de eerste keer dat ze aan het kaarten maken begon. En ze vond het hartstikke leuk. Haar eerste kaartje was er ook al meteen een om over naar huis te schrijven. Leuk hoor! Wie weet kunnen we ons hobbyclubje nog eens uitbreiden. Het is wel gezelig zo'n tafel vol knutselideeën.

Hierbij mijn kaartje. Mooi bloemetje erbij en mamma zal het vast heel mooi vinden!

Gaan jullie nog iets bijzonders doen aan Moederdag? Veel plezier en allemaal een heel fijn weekend gewenst!

 
Liefs, Josien

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi romantisch kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt! Hele mooie kleurtjes en leuk die verschillende soorten papiertjes! Je kaart van je vorige berichtje is ook prachtig! En wij gaan met moederdag ook altijd bij de oma's langs. Gezellig en zo fijn dat we allebei onze moeder nog hebben. Ook hier zijn de kids al aan het aftellen, de zelfgemaakte cadeautjes zijn natuurlijk verstopt, leuk hoor, ik heb er zin in. Fijne dag zondag! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Josien,
    wat een mooie kaart voor je moeder! Supergezellig dat jullie met zijn drietjes hebben zitten knutselen. Ben benieuwd of het zusje van Joyce nu ook een blog gaat beginnen!
    Ik ben thuis met moederdag. Toen ik zelf moeder werd zei mijn moeder dat ze niet verwachtte dat ik zou komen. Natuurlijk heb ik ene kaartje voor haar gemaakt, dat komt binnenkort op mijn blog...Mijn kinderen komen wel alle 5.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen