woensdag 3 juli 2013

Bedankt voor de zonne-energie!

Ja, dat klinkt wel echt raar hè? Maar hier moest ik echt een kaartje voor maken. Heel toevallig waren we onszelf deze week aan het oriënteren in het plaatsen van zonnepanelen op ons dak, toen mijn ouders met hetzelfde bezig bleken te zijn. En toen kwamen ze zomaar ineens met het idee om ons de zonnepanelen cadeau te doen!
 
Nou kan tegen zo'n cadeau natuurlijk geen dankjewel tegenop, dus ik dacht maar eens te beginnen met een kaartje. In het kaartje wilde ik natuurlijk iets van de zon terug laten komen en volgens mij is het redelijk gelukt met behulp van het blokje Carta Bella Traditions 6x6 Inch.
 
 
 
 
Het was best een gefrot met die strookjes papier, maar met hulp van ervaren freubelogen, lukte het toch best aardig.  

9 opmerkingen:

  1. Ha Josien,
    dat is nog eens een cadeau zeg! Wauw, wat super. En dan kan ik me wel indenken dat je er een kaartje voor maakt. Hij is echt leuk! Mooi papeir en duidelijk een mooie zon!
    En ja die volgers. Ik heb er veel, maar ik reageer ook veel en dat onderhoudt het contact en doet de groep volgers ook wel groeien...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee! Ziet er echt super vrolijk uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josien, fijn dat je volger bent geworden. Ik ben even komen kijken en zie dat je zelf ook hele leuke kaarten maakt. Nog gefeliciteerd met je cadeau. Het is ook niet het minste cadeau. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen